Czym jest usługa Doradztwa inwestycyjnego?

Doradztwo inwestycyjne w BDM opiera się na regularnym przekazywaniu Klientom rekomendacji inwestycyjnych zawierających akcyjne lub funduszowe portfele modelowe. Wieloosobowy, wielokrotnie nagradzany zespół analityków wykonuje specjalistyczną pracę, żeby dostarczyć Ci najlepsze typy inwestycyjne.

Jak to działa?

  1. Odbieraj e-maile z rekomendacjami inwestycyjnymiRegularnie czytaj publikacje i podejmuj decyzje inwestycyjne
  2. Składaj zlecenia on-line lub w Punktach Obsługi KlientaDyspozycje możesz składać w aplikacji transakcyjnej BDM onLine oraz BDM Mobile
0 PLN - Koszt usługi
10 tys. - Minimalna wartość rachunku w BDM

Co dla Ciebie robimy?

  • Selekcja
    Wybieramy tylko najlepsze naszym zdaniem typy inwestycyjne, ciągle szukamy nowych spółek i funduszy z dużym potencjałem do wzrostu
  • Ręka na pulsie
    Monitorujemy wyniki i ryzyka spółek oraz funduszy portfelowych, analizujemy raporty, branże, prognozujemy wyniki, komunikujemy się z zarządami, korzystamy ze specjalistycznych opracowań rynkowych
  • Kontakt
    Służymy pomocą, jesteśmy z Tobą w kontakcie

Wyniki strategii

Strategie inwestycyjne

Kto pracuje na Twój sukces?

  • 2 specjalistów w doradztwie inwestycyjnym
    z licencjami doradcy inwestycyjnego, maklera oraz tytułem CFA
  • 4 analityków
    doświadczonych, wielokrotnie nagradzanych w ogólnopolskich rankingach
  • 20 doradców Klienta
    specjaliści pracujący w Punktach Obsługi Klienta, którzy będą z Tobą w ciągłym kontakcie

Jak nawiązać współpracę?


Elektronicznie
  • Zaloguj się do aplikacji BDM onLine
  • Kliknij opcję Portal BDM u góry po prawej
  • Wypełnij wniosek Doradztwo >> Otwarcie usługi

W Punkcie Obsługi Klienta
  • Umów się w wybranym przez Ciebie Punkcie Obsługi
  • Przyjdź do Punktu Obsługi
  • Podpisz umowę
 

Pytania i odpowiedzi

Czy muszę posiadać rachunek inwestycyjny w BDM?

TAK. W BDM musisz mieć otwarty rachunek inwestycyjny z dostępem do aplikacji transakcyjnej BDM onLine.

Czy minimalna wartość rachunku odnosi się do sumy wszystkich posiadanych rachunków inwestycyjnych w DM BDM?

TAK. Bierzemy pod uwagę wszystkie rachunki inwestycyjne Klienta w BDM.

Z testu odpowiedniości wynika, że usługa doradztwa inwestycyjnego jest dla mnie nieadekwatna. Czy mogę podpisać umowę na doradztwo?

Usługę doradztwa możemy świadczyć tylko Klientom, dla których usługa jest odpowiednia. Proponujemy uzupełnienie testu adekwatności – może Twój profil Klienta zmienił się od ostatnio wykonanego testu?

Czy mam obowiązek inwestowania zgodnie z rekomendacją inwestycyjną?

NIE. Zalecamy inwestowanie zgodnie z rekomendacjami inwestycyjnymi, jednak Ty sam podejmujesz decyzje inwestycyjne.

Kto bierze odpowiedzialność za wyniki moich inwestycji?

Odpowiedzialność za wyniki bierze inwestor, nie BDM.

Czy w doradztwie rola BDM ogranicza się tylko do przekazywania rekomendacji inwestycyjnych?

NIE. Doradcy Klienta z POK są w stałym kontakcie z Klientami w sprawie portfeli modelowych – intensywność oraz zakres kontaktów Klienci ustalają indywidualnie z doradcami z POK.

Z kim mam się kontaktować w związku z usługą doradztwa inwestycyjnego?

Kontaktujesz się z pracownikami wybranego przez Ciebie Punktu Obsługi Klienta lub Infolinią.