Aby aktywować dostęp do kanału telefonicznego należy podpisać Aneks "Telefon". Aneks można podpisać w jednym z Punktów Obsługi Klienta Domu Maklerskiego BDM S.A.
Przy podpisywaniu Aneksu "Telefon" klient ustala hasło do kanału telefonicznego. Hasło ustalone podczas podpisywania umowy, jest hasłem niezbędnym do jakichkolwiek czynności wykonywanych kanałem telefonicznym.
Po podaniu hasła telefonicznego pracownik biura udzieli informacji między innymi na temat stanu rachunku, zaangażowania kredytu,
Kanałem telefonicznym można składać następujące dyspozycje:
- kupna i sprzedaży maklerskich instrumentów finansowych,
- anulowania i modyfikacji zleceń kupna/sprzedaży maklerskich instrumentów finansowych,
- przelew środków pieniężnych,
- uruchomienie pożyczki zabezpieczonej należnościami,
- pokrycia zobowiązań z tytułu zawartych transakcji OTP,
- spłata kredytów lub pożyczki,
- zablokowania lub odblokowania papierów wartościowych pod depozyt zabezpieczający na rynku derywatów.
Dyspozycje telefoniczne należy składać dzwoniąc pod numer telefonu Punktu Obsługi Klienta, podany w Aneksie "Telefon".
Przy dyspozycjach telefonicznych należy podać imię i nazwisko, hasło identyfikacyjne oraz numer rachunku inwestycyjnego.