Wraz z dostawcą aplikacji maklerskich przywróciliśmy wymaganą wydajność działania aplikacji. Obecnie działają one z podobną wydajnością jak przed wdrożeniem wersji z 8 czerwca 2025 roku. Do poniedziałku 23 czerwca 2025 roku utrzymujemy wzmożony monitoring działania aplikacji. Ponowne włączenie dwufaktorowej autentykcji uzależniamy od potwierdzenia stabilnego działania aplikacji i planujemy w najbliższy poniedziałek. Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.
Prace nad optymalizacją wydajności aplikacji maklerskich są nadal kontynuowane, w związku z czym mogą okresowo występować niedogodności związane z funkcjonowaniem aplikacji. Do odwołania została wyłączona funkcja podwójnej autoryzacji podczas logowania. Jest to decyzja techniczna, wynikająca bezpośrednio z prowadzonych prac. Wspólnie z dostawcą oprogramowania przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Zarówno dostawca, jak i nasz zespół angażując dostępne zasoby oraz prowadząc ciągłe działania diagnostyczne mające na celu poprawę wydajności aplikacji. Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.
Przez weekend trwały prace nad dalszą optymalizacją wydajności aplikacji maklerskich zapewniających Państwu dostęp do rynku. Udało się zwiększyć wydajność w jednym z kluczowych obszarów oraz wdrożyć nowe narzędzia diagnostyczne. Nie kończy to jednak prac związanych z optymalizacją wydajności w związku z czym niedogodności związane z funkcjonowaniem aplikacji mogą się nadal pojawiać. Do odwołania została wyłączona funkcja podwójnej autoryzacji podczas logowania. Decyzja ta ma charakter techniczny związany z prowadzonymi pracami.
Prace nad dalszą optymalizacją wydajności aplikacji maklerskich trwają. W związku z tym mogą okresowo występować przejściowe niedogodności w ich działaniu.
Informujemy również, że w nadchodzący weekend planowane są istotne zmiany techniczne, które będą wiązały się z czasowym wyłączeniem dostępu do aplikacji.
Informujemy, że została usunięta pierwotna przyczyna awarii związana z procesem uwierzytelniania klientów.
Obecnie trwają dalsze prace nad optymalizacją wydajności aplikacji maklerskich, w związku z czym mogą jeszcze występować okresowe niedogodności w ich działaniu.
Dziękujemy za Państwa cierpliwość i wyrozumiałość.
Informujemy, że aplikacje transakcyjne bdm Online oraz bdm Mobile w chwili obecnej działa bardzo wolno. Uniemożliwia to logowanie. Przyjmujemy zlecenia w POK. Za utrudnienia przepraszamy.